Váratlan utazás

Ha van egy jó történeted utazásaidról, vagy csak egy szép fotód, küldd el a vutazas@gmail.com e-mail címre!

Kövess minket!



Álomállás

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

700 (1) a380 (1) acer (1) airbus (1) air france (3) aktív pihenés (1) alpok (1) amerika (1) amszterdam (1) animáció (1) atombunker (1) ausztria (3) babits (1) balaton (2) bangkok (1) bank (1) bázel (1) belépő (1) belföld (12) belföldi utazás (2) berlin (4) boeing (1) bor (1) boszorkány (1) budapest (2) bükfürdő (1) bulgária (1) busz (1) compaq (1) crj (1) csomag (1) cunami (1) dell (1) dinó park (1) díszvendég (1) dobogókő (1) easyjet (1) eiffel torony (1) élő (1) el camino (1) érdekesség (1) esküvő (1) expedíció (1) extrém (1) faaker see (1) facebook (2) falu (1) farsang (1) felújítás (2) felvonulás (1) ferihegy (1) fesztivál (1) film (2) fizetés (1) földrengés (1) fotó (5) fotómegosztás (1) franciaország (2) germanwings (1) golden gate (1) Gyermekvasút (1) gyermekvasút (1) gyógyszálloda (1) gyógyvíz (1) győr (1) hajó (1) hajózás (1) hamburg (1) hárs hegy (1) hévíz (1) himalája (2) himalája expo (2) hír (1) hírek (1) hollandia (1) horvát (1) horvátország (1) horvát tengerpart (1) hotel (1) időjárás (1) imázsfilm (1) india (2) interlaken (1) itb (3) izland (1) japán (1) játék (2) jegyek (1) jfk (1) jungfrau (1) jungfraujoch (1) karib tenger (1) karintia (2) kastela (1) kate middleton (1) kedvezmény (1) kényelem (1) keszthely (1) kiállítás (4) kielce (1) kirándulás (2) klm (2) kórház (1) krakkó (1) külföld (1) kultúra (4) kütyü (1) légitársaság (5) lengyelország (1) lenovo (1) liszt ferenc repülőtér (1) london (2) london 2012 (1) lost&found (1) low cost (1) magyarország (1) malév (2) maszk (1) mekong (1) mezőkövesd (1) meztelen (1) miami (1) modell (1) münchen (1) munka (1) múzeum (4) németország (5) netbook (1) new york (1) nyár (1) nyaralás (6) nyereményjáték (1) oktoberfest (1) olaszország (1) olcsó (1) olcsó nyaralás (1) olimpia (1) origo (1) origo utazás (1) oststeiermark (1) párizs (1) parkhotel (1) pihenés (1) programok (1) reklám (4) reklámfilm (1) repülés (9) repülő (5) repülőgép (3) repülőjegy (2) repülőtér (1) san francisco (1) síelés (1) skanzen (1) slide show (1) sopron (1) sör (1) spanyolorsazág (1) split (1) stákerország (1) st marteen (1) svájc (8) swiss (2) szálloda (4) számítógép (1) széchenyi pihenő kártya (1) szekszárd (1) szentkereszt (1) szép (1) szerelem (1) sziklakórház (1) sztrájk (1) tavasz (1) tensi (1) thaiföld (1) tipp (2) titok (1) tokió (1) top of europe (1) törökország (1) transzfer (1) tripadvisor (1) tripwow (1) trogir (1) trükk (2) tsunami (1) túrázás (3) turizmus (1) twitter (1) üdülési csekk (1) üdülési jog (1) ülés (1) utazás (55) utazás 2011 (7) utazás kiállítás (7) utzás (1) vár (1) városnézés (2) varsó (1) vasút (1) vendégposzt (2) videó (2) villach (1) vilmos herceg (1) virág (1) vonat (2) vulkán (1) wallis (2) wellnes (1) wellness (1) youtube (1) zichy (1) zsóry fürdő (1) Címkefelhő

A légitársaságok piszkos titkai

2011.03.22. 10:03 - Szudvari

Címkék: fotó repülés utazás trükk titok légitársaság repülőgép

A koszos ivóvíztől a földre esett ételeken át a meglehetősen öreg repülőgépekig a légitársaságok piszkos titkairól mesél Sally egy nagy amerikai légitársaság stewardesse, és Brian egy Sydney-i légitársaság utaskísérője.


A földre esett étel könnyen a tányérunkon végezheti
Sally: „Egyszer egy teljes kocsinyi étel zuhant a földre leszállás közben, mert az egyik stewardess nem rögzítette rendesen a trolley-t. Ott helyben kellett kiválogatnunk a konyha padlójára esett ételekből azt, ami még felszolgálható.”

A csapvíztől könnyen betegséget szerezhetünk
Brian: „A fedélzeten lévő „csapvíz” valóban nem ivóvíz. A repülőgépen lévő víztartályokat valószínű a gép megépítése óta soha nem cserélték, vagy tisztították, és biztos vagyok abban, hogy az abba kerülő (ivó)víz sem esik át semmilyen extra tisztításon.
Ausztáliában de általában a világon sehol nem kötelezik arra a légitársaságokat, hogy ivóvizet szállítsanak a fedélzeten, ezért a fapados légitársaságokkal utazókank azt ajánlom, hogy vigyenek magukkal egy üveg vizet, vagy inkább vásárolják meg azt a légiutaskísérőktől. Egy ideje rendszeresen repülök, és a biztonság kedvéért még a fogamat sem mostam meg soha a fedélzeten lévő „folyóvízben.”


A reptéri mérlegek gyakran csalnak
 „A reptéri csomagmérlegek gyakran hamis adatot mutatnak, annak ellenére, hogy azokat pontosan be kellene állítani, ezért mindenkinek azt tanácsolom, hogy győződjön meg arról, hogy a csomag ráhelyezése előtt valóban nullát mutat.” – javasolja Brian


Nem azzal a légitársasággal repülünk, amire a jegyet váltottuk
Sally: „Az utasok számára bosszantó, hogy egy neves légitársaság járatára veszik meg a jegyüket, mégis egy kis helyi társaság járatával repülnek, aki az adott útvonalra leszerződtek a nagy céggel. A gyakran előforduló hiányosságokat és késéseket ilyenkor a nagy légitársaságnak a számlájára írjuk, hiszen náluk váltottuk a jegyünket.”



Nem informálnak bennünket a repülőgépünk hibájáról
Brian: „Vannak olyan esetek, amikor a repülőgépnek valamilyen műszaki hibája van, de ettől még a repülésre alkalmas, így az utasokat sem tájékoztatják a hibáról. Egyszer egy olyan géppel repültünk amelynek a nyomáskiegyenlítő rendszerével volt valamilyen gond, ezért a szokásosnál alacsonyabban kellett repültünk. A kabinban ülők erről semmit nem tudtak, és észre sem vették a különbséget.”


Sally: „Egyszer egy belföldi járat során bombafenyegetést kaptunk. Nem tájékoztattuk róla az utasokat, és a hatóságok nem gondolták annyira komolynak a veszélyt, hogy megszakítsuk az utunkat. Leszállás után a termináltól elég messze álltunk meg és onnan „buszoztunk be”, az utasoknak csak annyit mondtunk, hogy műszaki probléma miatt volt erre szükség.”

 


A repülőgépek jóval öregebbek mint gondoljuk
Brian: „Néhány repülőgép nagyon öregnek néz ki és itt Ausztráliában vannak légitársaságok, akik tényleg roncsokat üzemeltetnek. A legtöbbjükkel semmi gond sincsen, de nagyon fontos a repülőgépe rendszeres és szakszerű karabantartása.”


Kifogyhatunk a fedélzeti ételekből
Brian: „A fedélzeti ellátmány általában elfogy az érkezés előtt, főleg, ha sok a romlandó élelmiszer közte, leginkább azért mert az ételeket biztosító cég kapacitása is véges, és spórolni is szeretnének.”


Az utas-kabin levegője mérgező lehet
Brian: „A kabinban lévő levegő nem a legjobb minőségű, de nem azért nem mérgező. Egy hosszabb repülőút előtt azonban azt javaslom, hogy hidratáljuk a bőrünket tetőtől talpig, különben az nagyon gyorsan kiszárad”.

Sally: „Én azért aggódom a kabin levegőminősége miatt. Persze ma már sokkal jobb, mint mikor a dohányzás még engedélyezett volt. Olyankor egy út végére gyakorlatilag nem lehetett megmaradni a kabin hátsó részében a pokoli bűz miatt.”


Mi elég sokat repülünk, és mondhatni jó kapcsolatot ápolunk több légitársaság képviselőjével és egy-két légiutaskísérővel is. Szerencsére ők cáfolták ezeket az állításokat.

Az európai piac sokkal "zsúfoltabb" és a nagy verseny miatt sokkal nagyobb hangsúlyt fektet az összes légitársaság a szolgáltatási minőségre, mint Amerikában, vagy Ausztráliában, de azért megéri nyitott szemmel járni!
 

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://varatlanutazas.blog.hu/api/trackback/id/tr252761487

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: HA FOLYÓVÍZ VOLNÉK | MÁRCIUS 22. | A VÍZ NAPJA 2011.03.22. 10:56:25

VIGYÉL ÁT, RÉVÉSZEMHa folyóvíz volnék, bánatot nem tudnék,Hegyek, völgyek között zengedezve járnék.Ahol kitérülnék, virágot növelnék,Hegyek völgyek között, virágot növelnék.Leányok leszednék, bokrétába kötnék,Az ő édesiknek kalapjára tűznék.(illus...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása