Váratlan utazás

Ha van egy jó történeted utazásaidról, vagy csak egy szép fotód, küldd el a vutazas@gmail.com e-mail címre!

Kövess minket!



Álomállás

Nincs megjeleníthető elem

Címkék

700 (1) a380 (1) acer (1) airbus (1) air france (3) aktív pihenés (1) alpok (1) amerika (1) amszterdam (1) animáció (1) atombunker (1) ausztria (3) babits (1) balaton (2) bangkok (1) bank (1) bázel (1) belépő (1) belföld (12) belföldi utazás (2) berlin (4) boeing (1) bor (1) boszorkány (1) budapest (2) bükfürdő (1) bulgária (1) busz (1) compaq (1) crj (1) csomag (1) cunami (1) dell (1) dinó park (1) díszvendég (1) dobogókő (1) easyjet (1) eiffel torony (1) élő (1) el camino (1) érdekesség (1) esküvő (1) expedíció (1) extrém (1) faaker see (1) facebook (2) falu (1) farsang (1) felújítás (2) felvonulás (1) ferihegy (1) fesztivál (1) film (2) fizetés (1) földrengés (1) fotó (5) fotómegosztás (1) franciaország (2) germanwings (1) golden gate (1) Gyermekvasút (1) gyermekvasút (1) gyógyszálloda (1) gyógyvíz (1) győr (1) hajó (1) hajózás (1) hamburg (1) hárs hegy (1) hévíz (1) himalája (2) himalája expo (2) hír (1) hírek (1) hollandia (1) horvát (1) horvátország (1) horvát tengerpart (1) hotel (1) időjárás (1) imázsfilm (1) india (2) interlaken (1) itb (3) izland (1) japán (1) játék (2) jegyek (1) jfk (1) jungfrau (1) jungfraujoch (1) karib tenger (1) karintia (2) kastela (1) kate middleton (1) kedvezmény (1) kényelem (1) keszthely (1) kiállítás (4) kielce (1) kirándulás (2) klm (2) kórház (1) krakkó (1) külföld (1) kultúra (4) kütyü (1) légitársaság (5) lengyelország (1) lenovo (1) liszt ferenc repülőtér (1) london (2) london 2012 (1) lost&found (1) low cost (1) magyarország (1) malév (2) maszk (1) mekong (1) mezőkövesd (1) meztelen (1) miami (1) modell (1) münchen (1) munka (1) múzeum (4) németország (5) netbook (1) new york (1) nyár (1) nyaralás (6) nyereményjáték (1) oktoberfest (1) olaszország (1) olcsó (1) olcsó nyaralás (1) olimpia (1) origo (1) origo utazás (1) oststeiermark (1) párizs (1) parkhotel (1) pihenés (1) programok (1) reklám (4) reklámfilm (1) repülés (9) repülő (5) repülőgép (3) repülőjegy (2) repülőtér (1) san francisco (1) síelés (1) skanzen (1) slide show (1) sopron (1) sör (1) spanyolorsazág (1) split (1) stákerország (1) st marteen (1) svájc (8) swiss (2) szálloda (4) számítógép (1) széchenyi pihenő kártya (1) szekszárd (1) szentkereszt (1) szép (1) szerelem (1) sziklakórház (1) sztrájk (1) tavasz (1) tensi (1) thaiföld (1) tipp (2) titok (1) tokió (1) top of europe (1) törökország (1) transzfer (1) tripadvisor (1) tripwow (1) trogir (1) trükk (2) tsunami (1) túrázás (3) turizmus (1) twitter (1) üdülési csekk (1) üdülési jog (1) ülés (1) utazás (55) utazás 2011 (7) utazás kiállítás (7) utzás (1) vár (1) városnézés (2) varsó (1) vasút (1) vendégposzt (2) videó (2) villach (1) vilmos herceg (1) virág (1) vonat (2) vulkán (1) wallis (2) wellnes (1) wellness (1) youtube (1) zichy (1) zsóry fürdő (1) Címkefelhő

Mit felejtünk a szállodában? - TOP 10

2011.05.17. 15:54 - Szudvari

Címkék: utazás csomag nyaralás szálloda lost&found

Szinte nincs olyan nyaralás, amikor ne veszne el valamilyen kis apróság, amit azután soha nem látunk viszont.

Mi legutóbb egy kisollót felejtettünk szállodai szobánkban, ami azon ritka kivételek közé tartozik, hogy előkerült, és postafordultával meg is érkezett hozzánk. Azonban nem mindenki ilyen szerencsés.

A legtöbb esetben az elveszett tárgyak vagy nem kerülnek elő, vagy a tulajdonos nem jelentkezik értük, vagy, mert nem is tud róla, hogy nincs meg, vagy mert túl kínos lenne.

A legtöbb ottfelejtett dolog általában az ágy alatt, vagy a szobai széfben marad, úgyhogy ezeket mindenképpen ellenőrizzük indulás előtt!

Most lássuk a 10 leggyakrabban ottfelejtett dolog meghökkentő listáját:

  1. Mobiltelefon- és laptop töltők
  2. Alsóneműk
  3. Műfogsorok és hallókészülékek
  4. Félpár cipők és egyéb (fél) ruhadarabok
  5. Autó- és lakáskulcsok
  6. Neszeszerek
  7. Felnőtt játékok
  8. Elektromos fogkefék
  9. Laptopok
  10. Ékszerek

Bizonyos dolgokat el tudok képzelni indulás előtt hogyan maradhattak ki a csomagból, másokat kicsit nehezebben...

Az AOL Travel egy népszerű üdülőhely szállodájában lesett be a Lost & Found osztályra és ott is meglepő dolgokat találtak:

Ti hagytatok már valamit szállodai szobában? Most szégyenkezés nélkül leírhatjátok a kommentekben, ígérjük nem terjesztjük! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://varatlanutazas.blog.hu/api/trackback/id/tr72911316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antal István 2012.03.12. 08:50:35

Utazási ajánlatok böngészése közben találtam egy vidéki helyet, így hát elmentünk a családdal:

És igen, természetesen ott felejtettem a szállodában valamit...de nincs a listán szereplők között...
Fizetni szerettem volna, már bepakoltunk a kocsiba...
Megkérdeztem a bájos recepciós hölgyet, hogy hogyan tudnék fizetni.
Ő szépen felsorolta, hogy gyakorlatilag bármivel (kp, bankkártya, üdülési csekk, melegétkezési utalvány, átutalás).
Hát úgy voltam vele, hogy majd átutalom...erre az asszony megkért, hogy inkább fizessem ki kártyáról és kész.
Megkérdeztem a hölgyet, hogy milyen kártyát fogad el a terminál, persze mindenfélét :D
Jó...akkor mondom ne húzzuk az időt, olyan kártyát adtam, AMI NEM KÉR PINT!!!!
Elvette a hölgy, be a terminálba, OK, kiállította a számlát, közbe kijött a blokk, amit aláírtam, még volt egy számlamelléklet, melyet alá kellett írnom, ez csak annyi, hogy annyit fizettem, amennyi a számlán szerepel...aláírtam, eltettem a zsebembe..elköszöntem.Viszlát!

Nos a hölgy legelsőnek visszaadta a kártyám, amit én letettem a pultra, míg aláírtam a papírt....na az ott maradt...

Elmentünk...már vagy 20km-re voltunk, mikor hívott a recepciós...hogy miért ilyen sokára???
Mert én olyan buta voltam, hogy mikor érkezéskor a bejelentőlapot töltöttük ki, a telefonhoz nem írtam semmit, mondván "miközükhozzá"...
Annyi szerencsém volt, hogy egyszer a cégtől telefonáltam hozzájuk, és az a szám megvolt nekik, a hölgy felhívta őket, ők közölték, hogy ez egy munkahely (ez se cink..), de megadták a mobilszámom, így el tudott érni, és visszamentünk érte...

Egyébként a nyaralás alatt kétszer felejtettem a bárban a kocsikulcsot, és egyszer a szobakulcsot :D pedig nem is ittam!!! :D

A lényeg, hogy nagyon kedvesek voltak, örök hálám nekik!

Akit érdekel, itt történt:
www.medves.hu/belfoldi-utazasi-ajanlatok

U.I.: Szerintetek kaptam a főnöktől, hogy a cégtől telefonáltam?! - NANÁ! :D


süti beállítások módosítása